Rychlé a spolehlivé doručení Vašich zásilek z eshopu SmartMen.cz
Zdarma objednávky od Kč 2.000 na výdejní místa Zásilkovna.cz a se všemi kurýry až ke dveřím. Pro firemní zákazníky ceník dopravy zde na SmartMen.cz/fr.
Vrácení & výměna na Zásilkovna - Reklamační asistent je vždy zdarma!
Pro všechny způsoby dopravy je možná platba kartou při převzetí. Reklamační asistent zdarma výhradně pro spotřebitele.
V našem internetovém obchodě si můžete vybrat z těchto způsobů dopravy:
PPL Parcel Smart - Výdejní místo PPL Parcelbox nebo PPL Parcelshop (D+2)
Kč 0 (hodnota objednávky od Kč 2.000 s DPH)
Kč 99 (hodnota objednávky do Kč 1.999 s DPH)
Aktuální seznam výdejních míst PPL Parcel Smart naleznete zde v odkaze.
PPL - Doručení na adresu (D+1)
Kč 0 (hodnota objednávky od Kč 2.000 s DPH)
Kč 139 (hodnota objednávky do Kč 1.999 s DPH)
Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den. O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou.
Zásilkovna - Výdejní místo (D+2)
Kč 0 (hodnota objednávky od Kč 2.000 s DPH)
Kč 99 (hodnota objednávky do Kč 1.999 s DPH)
Aktuální seznam výdejních míst Zásilkovna naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Kurýr na adresu - Zásilkovna (D+2)
Kč 0 (hodnota objednávky od Kč 2.000 s DPH)
Kč 129 (hodnota objednávky do Kč 1.999 s DPH)
Aktuální seznam výdejních míst DPD Pickup naleznete zde v odkaze.
DPD Pickup - Výdejní místo (D+2)
Kč 0 (hodnota objednávky od Kč 2.000 s DPH)
Kč 109 (hodnota objednávky do Kč 1.999 s DPH)
Aktuální seznam výdejních míst DPD Pickup naleznete zde v odkaze.
DPD - Doručení na adresu (D+1)
Kč 0 (hodnota objednávky od Kč 2.000 s DPH)
Kč 149 (hodnota objednávky do Kč 1.999 s DPH)
Vše co je dobré vědět o dopravě zásilek z eshopu
-
Doručení na adresu
Vše, co potřebujete vědět o doručení na adresu kurýrem PPL nebo Zásilkovnou. Výběr z několika dopravců podle vašich preferencí.
-
Na výdejní místa
Kde si vyzvednout zásilku z eshopu na nejbližším výdejním místě. Výdejní místa Zásilkovna a PPL Parcel Smart.
-
Reklamace dopravy
Jak reklamovat délku doručování, ztrátu zásilky nebo poškození při přepravě. Obraťte se vždy na nás. Děkujeme za zpětnou vazbu.