Reklamace zboží zakoupeného v eshopu SmartMen
Důvěra zákazníka je naší prioritou
Provozovatel eshopu SmartMen.cz a zároveň výrobce pánských košilí a kravat SmartMen klade vysoký důraz na budování důvěry zákazníků v nakupování na internetu a obzvlášť na vlastním eshopu. Majitelé a zaměstnanci eshopu budou vždy v nejvyšší možné míře vycházet vstříc zákazníkovi v oblasti uznání reklamace a jejího vyřešení ke spokojenosti zákazníka v co nejkratší době.
Reklamační řád eshopu SmartMen.cz
1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku a z. č. 634/1992 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon") a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").
2. Prodávajícím je ve smyslu tohoto Reklamačního řádu společnost DENIMAR TAILORING s.r.o., se sídlem Žítkova 2791/25, Jablonec nad Nisou, 466 01, IČ: 28738829. Kupujícím se rozumí osoba, která nakupuje prostřednictvím internetového obchodu www.smartmen.cz.
3. Reklamací se rozumí oznámení kupujícího o vadách zboží, které bylo učiněno bez zbytečného odkladu po té, kdy kupující takovou vadu zjistil.
4. Vadou zboží se rozumí stav, kdy bylo zboží předáno kupujícímu v jakosti a provedení, které neodpovídá příslušné normě, nebo právnímu předpisu či účelu, k němuž se obvykle používá.
5. Záruční doba zboží činí 24 měsíců.
6. Kupující může uplatnit oprávněnou reklamaci jedním z uvedených způsobů:
-
- vyplněním formuláře níže na stránce
- emailem na adresu: info@smartmen.cz
- telefonicky na Help lince: +420 725 976 766
- poštou na adrese: DENIMAR TAILORING s.r.o., Žítkova 2791/25, Jablonec nad Nisou, 466 01
7. Kupující je při podávání reklamace povinen doložit:
-
- na vyžádání eshopu kopii dokladu o prodeji zboží (daňový doklad, případně potvrzení o uhrazení zboží),
- reklamované zboží s veškerým příslušenstvím,
- popis závady.
8. Prodávající vyhotoví kupujícímu doklad o přijetí zboží do reklamace.
9. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
-
- opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,
- poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.),
- poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).
10. Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením, násilným mechanickým poškozením zboží ze strany kupujícího nebo ošetřováním výrobku, které je v rozporu s doporučeným ošetřováním výrobku na etiketě nesoucí tuto informaci.
11. V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu je zboží vyměněno za nové. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta. Jestliže prodávající uzná reklamaci, uhradí zákazníkovi zpětně náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží.
12. Kupující zašle na vlastní náklady v původním a nepoškozeném obalu zboží na adresu prodávajícího. Reklamace zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou "Doporučený balíček" nebo zdarma přes Zásilkovna.cz "Reklamační asistent", dobírka nebude přijata.
13. Po vzájemné dohodě prodávajícího s kupujícím může být reklamace vyřízena poskytnutím slevy, vrácením peněz, nebo výměnou zboží.
14. V případě, že reklamace nebude uznána, zašle prodávající kupujícímu zboží zpět a to výlučně na jeho náklady.
15. Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu a nejdéle 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.