Jak reklamovat zdržení, poškození nebo ztrátu zásilek
Zdržení zásilky - Nedoručená zásilka
O expedici zásilky vás informujeme emailem z našeho eshopu v den předání přepravci.
Doručování kamkoli po ČR v běžném režimu trvá nejdéle 3 pracovní dny.
Před Vánocemi může dojít ke zpoždění i na 5 až 10 pracovních dnů v nejzašším případě.
Pokud trvá doručování více jak 5 pracovních dnů, je to špatně a kontaktujte nás emailem na info@smartmen.cz.
V emailu sdělte číslo vaší objednávky a důvod kontaktování.
Reklamaci doručení u dopravce můžeme provádět pouze my eshop jako objednatel přepravy.
Je zbytečné, abyste jako naši zákazníci - příjemnci reklamovali přepravu, uděláme to za vás.
Pokud je to možné a domluvíme se tak, tak vám náhradní zboží pošleme znova.
Poškozená zásilka
Zásilku si vždy prohlédněte a pokud balík vykazuje závažnější známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít.
V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem.
Pokud bude zboží jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte.
Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná.
Každopádně nás kontaktujte a situaci vám pomůžeme vyřešit k vaší spokojenosti.
Zpětná vazba
Vaši spokojenost - nespokojenost s přepravou můžete jednoduše sdělit ve formuláři.
Vašim podnětům se budeme věnovat.
Čas od času rozšířme nebo zúžíme okruh spolupracujících dopravců zejména s ohledem na vaši zákaznickou spokojenost.