Osobní odběr zboží na výdejních místech po celé České republice
Počet shlédnutí 2559
Obchod s pánskými košilemi a kravatami SmartMen.cz rozšiřuje své služby pro zákazníky o možnosti zasílání zboží na výdejní místa v českých městech. Ve spolupráci s naším partnerem Zásilkovna s.r.o. si můžete zboží vyzvednout na desítkách výdejních míst – Z-pointech po celé České republice!
Partnerství se Zásilkovna.cz
Obchod s pánskými košilemi a kravatami SmartMen.cz rozšiřuje své služby pro zákazníky o možnosti zasílání zboží na výdejní místa v českých městech. Ve spolupráci s naším partnerem Zásilkovna s.r.o. si můžete zboží vyzvednout na desítkách výdejních míst – Z-pointech po celé České republice! Vaše zásilka je dodána na Vámi zvolené výdejní místo zpravidla druhý pracovní den.
Možnost zaplacení v hotovosti a vrácení nebo výměny zdarma
Na všech výdejních místech Z-point můžete uhradit doběrečné v hotovosti, pokud jste již nezaplatili platební kartou, nebo platbou předem. Na vybraných Z-pointech můžete navíc zdarma zboží předat k reklamaci, vrácení bez udání důvodu, nebo výměně. Výměna a vrácení Vás tak nestojí navíc žádné peníze.
Vybrané Z-pointy nabízí službu Zkušební kabinka, kdy si vyzvednuté oblečení můžete na místě vyzkoušet. SmartMen.cz Vám ale nabízí možnost vrátit nebo vyměnit oblečení bez udání důvodu až 30 dnů od převzetí, takže si pánské košile SmartMen a jiné oblečení můžete v klidu vyzkoušet doma.
Poštovné a balné pouze Kč 55,-
Zasílání na výdejní místa partnera Zásilkovna.cz stojí pouze Kč 55,- včetně DPH. Cena je jednotná pro balíky do hmotnosti 5 kg (až 10 pánských košil). Dobírka je zpoplatněna Kč 35,- včetně DPH. Objednávky od hodnoty Kč 1.500,- zasíláme zdarma i na výdejní místa partnera Zásilkovna.cz!
Jak si zvolit zaslání za Z-point a co mohu očekávat?
Při objednání zboží si jako způsob doručení vyberete osobní odběr na některém z výdejních míst Z-point. Jakmile bude Vaše zásilka vložena do systému Zásilkovna.cz, obdržíte automatický email se všemi informacemi k dodání zásilky včetně linku na podrobný trasovací kód a kontakty na telefonický zákaznický servis Zásilkovna.cz. Zásilku můžete sledovat v systému Track and Trace z podacího místa až k Vašim rukám.
K vyzvednutí zásilky postačuje číslo objednávky a heslo
Poté, co je zásilka připravena k vyzvednutí na cílovém výdejním místě, obdržíte automatický email a SMS s číslem objednávky a heslem, pod kterým si zásilku vyzvednete. Standardní doba uložení je 7 dní, ale termín si můžete sami v systému Zásilkovna.cz prodloužit jedním klikem o dalších 14 dní. Na výdejním místě si zboží můžete prohlédnout, vyzkoušet nebo reklamovat. Při převzetí zásilky pouze podepíšete převzetí, případně uhradíte dobírku v hotovosti.